Thursday, May 04, 2017

gustaf rune eriks

du kan ju läsa gustaf rune eriks det blir bättre i vår om du nu tror att allting är så exakt nu och enkelt och det är skitsvårt att förstå vad jag skriver nu eftersom jag inte interpunkterar men det är ju den världen du vill ha den helt igenom korkade men du kan ju läsa gustaf rune eriks det blir bättre i vår där underklassen, etniska svenskar begår råa brott och fatta att dagens problem är gårdagens problem och det enda vi har är någon slags klokhet och hoppet eller så kan du bara fortsätta låta bli att gräva låta bli att intressera dej för vad som är sant och viktigt för oss som vill ha en bättre värld sluta hata sluta äta dina överdimensionerade köttslamsor dina flygresor vet du att du slipper gå under men dina barn eller barnbarn går under och det är inte muslimerna det är att jorden pallar inte fler feta västerlänningars överkonsumtion ja jag finns där någonstans också men jag försöker låta bli att äta kött det finns flera bra filmer du kan se cowspiracy t e x jag försöker låta bli ... ilskan ... hatet ... förstörandet läser gustaf rune eriks igen och försöker förstå och försöker dra energin åt rätt håll och jag vet att det är svårt att ändra allt nu exakt nu ... men man kan fasa ut ta ett litet tag i sänder allihopa sluta tro att det bara är du att världen inte fortsätter sen låt den fortsätta dra ditt strå

No comments: