Friday, March 06, 2020

tidig marsrapport

mycket bär. en del yoghurt. Lättdryck, citron/lime eller ananas/passionsfrukt. tv-programmen är slut i min dator. tittar på dansk tv: Spise med Rice. två bröder som hygger sej, drar dåliga skämt och lagar mat med mycket smör. men nästan allt verkar gott. och sömnen då? ja, den är konstig, ingen regelbundenhet. men jag cyklar. jag söker jobb, något måste hända. som med idioten Jimme Å som åkte till Turkiet, sa sej representera svenska folket. sa jag idiot? fast en smart idiot. nu har han blivit tagen av turkiska polisen för att ha delat ut flygblad. och pöbeln gastar, ibland tror jag att de är gastar. hur var det nu med att ta seden dit man kommer? hur var det nu med allt fritt som sd vill inskränka? jag orkar inte. jag har mitt. men städat idag och gjort någon sorts grekisk sallad.

No comments: