Sunday, September 24, 2006

Nya tider vid skrivbordet

Efter mer än tre månader utan internetuppkoppling är allt tillbaka på banan nu. När vi kom hem från Götet fanns en lapp om att vår dator fanns på Posten, nä, på Malmborgs, öppet på söndagar.
Johanna har installerat under dagen och nu kan jag vara hemma igen, slippa sticka till bibblan och medborgarkontoret varenda gång.
Vad betyder det?
Det vet vi inte.

Claes Hylinger var Claes Hylinger igår. Bra alltså.
Jag har väl berättat om vår bilfärd tillsammans, den var ganska viktig för mej.

Första klass var första klass.
Per Engström var Per Engström och många andra människor var väldigt roliga, däribland tevejournalister som skojade om dvärgar, och om sverigedemokrater. Hur går det ihop?

Varför hatar du mej? Frågade en man som jag känner och tycker om i ett långt meddelande på min telefonsvarare.
Varför är det bara dom som röstar på sverigedemokraterna som missförstod mitt gränsstängande?

Ett förtydligande: (om ni nu bryter mot mina lagar, men det är ju inte omöjligt)
Det är ni som stänger och vill förbjuda, inte jag. Ni får läsa mina böcker hur mycket ni vill.
Mensärskrivinte.

No comments: