Thursday, May 06, 2010

Till Killor with love

Det kan ju bli så dystert. Med en glimt i ögat. Får man hoppas att någon märker.
Men världen ser ut så också.
Världen och Sverige är jobbiga ställen att leva på ibland, ofta.
Men det var en fin kväll igår. Andi och Dan och Daniel spelade fint, mycket fint.
Och jazzkillar lirar och lirar. Och Jan sigurd kunde inte låta bli, han gick upp och sjöng. Mycket trevligt.
Och jag fick för första gången bli kompad när jag läste. Det gick väl sådär-

Nu kan man beställa boken via Bokus, Bokia, Akademibokhandeln med flera.
Bäst är väl fortfarande genom mej.

Nu ska jag ut och stilla blåsten.

3 comments:

Windy said...
This comment has been removed by the author.
Windy said...

Tack för ett bra gig som vi säger. Det var ju synd att jag skyndade hem så att jag missade Jans sånginsats.

Får man bjuda på lite mediekonfekt?:
Andi
Pibe
Low-dive Jenny

jonas said...

Jodå, lite mediekonfekt tackar man ju inte nej till.