Saturday, March 06, 2010

Jag borde kanske gjort annorlunda, antagligen

Nu skiner solen och dörren är öppen och Anna har valt gummistövlar, hon vårstädar eller vårstökar i den lilla lekstugan. Och jag sitter med sista korr och jag tycker att det blev ju bra det här, ändå, trots allt, och och och ... nu är det dags att cykla till en lekplats innan barnkalaset.
... och och och, jag kanske inte är färdig ändå. Egentligen borde jag bara lämna in en tipskupong och lita helt och hållet på min skicklighet istället för på litteraturens många irrvägar och felbeslut och tursamma och otursamma eventualiteter.
... och och och det är en remarkabelt kall vår vi har i år.

3 comments:

nilla|utanpunkt said...

Hej,snubblade just över din blogg och blir glad för att hitta någon som skriver så bra! Den här bloggen vill jag följa, men...det finns ingen feed, ingen "följare"länk. Hmm, får väl gå in manuellt emellanåt, kanske är det jag som är för automatiserad...

Ha det gott

Windy said...

Feeden finns här.

jonas said...

Windy får sköta sånt, jag bara skriver. Kul att du gillar bloggen.