Tuesday, February 06, 2007

Happy humor från Götet

David Nessle (davidnessle.wordpress.com) är serieskapare och översättare. Hans blogg är verkligen rolig ofta. Och jag vågar inte kommentera där, för alla verkar så smarta och roliga, något jag trodde att jag kunde vara.

Han skriver om en tysk tandkräm som jag ska köpa nästa gång jag befinner mej i landet.


Han skriver också om en inrättning i ett annat land (minns inte vilket) där man kan gå på det här stället och få hjälp.


Det är inte utan att jag längtar utomlands, via en sväng till Göteborg.

8 comments:

Windy said...

Finns mer tokroligt.
här och här och här och här och här och här och här och här

Anonymous said...

Har du fått mit mejl?

Anonymous said...

Jag hinner inte titta på tokerierna nu, men det verkar ju som att du bara har väntat på den här chansen att länka till dom.

Windy said...

Nädå, jag är bra på att googla och att klippa och klistra bara.
Jepp, jag har fått mail och svarat. Jag kommer på torsdag, om jag hittar dit.

Anonymous said...

Två eller tre var riktigt kul, men mina var väl ändå roligare?

Windy said...

Jepp, men det var roligt att komma fram.

Windy said...

Jepp, men det var roligt att komma fram.

Jonas Bergh said...

Alla får vara med.