Sunday, December 23, 2012

kärleksdikt: lyckan vrider runt och vänder / öppna himlen öppna händer / stängda länder trånga dagar / hoppar surt i trånga hagar / under himlen våta stränder / under drömmen ledsna länder / ledsna flickor stängd butik / under radarn under solen / in i magen under kjolen / spring min räddning spring min vän / inga pengar du är rik / livet är en våt butik / spring min lilla lilla vän / hinna orka hinna torka / allt är lögn för längesen / du tog du fick mitt i ett moln / dina ögon av ett troll / följde dina händer färden / genom länder genom världen / tack för handen sista natten / hör du hör du nya skratten / under glömskan lyser skatten / och jag hör ju sången ron / under kylan under bron / rädd att strypas utav tarmar / kastar mej i dina armar / fånga fånga fånga snälla / sista dunsen stannar kvar / jag är naken jag är bar / håll mej håll mej håll mej snälla / håll mej bara inga råd / bara sänk dej ge mej nåd

No comments: