Sunday, September 22, 2019

fattigsommar

vilken jävla sommar och sensommar. jag har levt från hand till mun. ständigt på jakt efter pengar. absurt, då jag ska få 255 000:-, men inte förrän kring den tionde oktober. Så jag har fått kräla för lån. och all oro och ångest. nu  närmar sej ljuset i tunnelns slut. men jag har en runda räkningar kvar. tack till de som ställt upp. om det är någon som vill köpa någon av mina böcker så är nu ett ypperligt tillfälle. Den senaste Uppför backen baklänges t ex, två kortromaner, Limhamn, Möllan, Röstånga, Heslingör. Eller hybridromanen Jag fastnar i Love will tear  us appart. Eller någon av Bluesböckerna fån Landskrona, med foto av Thomas H Johnsson. Dessutom har jag varit sjuk, fast ny medicin gör att jag mår bättre. En telefon gick sönder, sen försvann den nygamla.


No comments: