Sunday, May 15, 2011

Jag går in i foton

Som du ju vet har jag fått en ny mobiltelefon. Inte den flådigaste, inte ens den nästflådigaste. Men ändå, som du ju vet.
Den där dagen när jag var klorögt röd och stannade till hos Telenor nära Bullen.
Och detta med kålpudding. Det är så längesen nu, och riktiga lingon utan äpplen.
Och riktig jordgubbskräm, utan äpplen.


Som du vet var jag ju i Spanien innan Rom. Det var inte så dyrt men ändå, när man är konstnär är man konstnär. Och man tjänade ju en hacka.


Jag skickar ju bilderna från den gamla mobilen (ja, jag vet att du vet) till Johanna som mejlar dom till mej. Och nu lyssnar jag på Docenterna, dom var ju, som du vet, bättre för.
Men i Rom var det kallt. Och det blev en alldeles för dyr historia.
Så jag tänkte fixa en tallrik pasta nu, hemmavid.

No comments: