Sunday, September 18, 2016

Hur vill du att dina barn ska tänka

Jag åker så mycket tåg. Då hinner jag läsa tidningar.
Jag är inte det minsta förbluffad över "(kvasi) Liberalernas" uppstramning av Birgitta.
Tacka Torkild för det, "Landskronamodellen". Exkluderandet och omänskligheten. Att rättfärdiga rasism och människoförnedrande.
Läs också om hur Jan Björklund sa till sina understående militärer att de skulle "runka upp stridskuken" och inte vara "luderaktiga".
Jag tycker inte vidare bra om sossarna heller.
Denna allmäna förflyttning, inte åt bara höger, utan mot brunt, mot att skita i människor som har det svårt. Avhumaniserandet. Alienationen. Det är så skrämmande. Som att vanliga människor bara bedövar sej och låtsas som att ingen lider när flyktingströmmen minskar på grund av stängda gränser. Fler och fler lider. Fler och fler behöver hjälp. Vi måste ändra vår livsstil! Vi måste ändra vårt tänk!
Tror ni att det är ett skämt? Att det kan vara lite lattjo att SD får röra om i lådan? Tänk igen, pucko! Läs Tony Samuelsson, Jag var en arier och Kafkapaviljongen.
Vet du att SD vill förbjuda fri media? Vi ska inte få prata om vi inte är fascister! Vi ska inte få prata om vi inte kan hata!
Vet du att det är människor, barn och föräldrar, som dör!


No comments: