Thursday, November 10, 2016

Till tryck!


Så. Klart. Nu ska jag inte titta på dikterna förrän de finns i den färdiga boken. Nu är samlingen komplett och perfekt. Nu kan jag bara cykla och simma, glida ner i det olika småbassängerna efter simningen, glida in i torrbastu och ångbastu, dofterna, läsa Hans Gunnarsson. Nu har jag gjort allt jag kan för att min femtonde bok ska bli riktigt bra. Hoppas att du vill köpa och läsa. Den sjunde december kommer jag till Poeten på hörnet i Malmö (19.00), med Petra Mölstad, L.T. Fisk och Thomas C Ericsson. Släppet i Landskrona är på Pumphuset i Borstahusen men flyttas till julmarknaden den tionde december (12-16), då kommer också Thomas H Johnsson att vara på plats, så det är en utmärkt chans att köpa signerade ex av vår En sista blues från Landskrona. Ja, du vet, två flugor i en smäll. Thomas kommer också att vara med i bokhandeln i Landskrona på söndagen (11/12, 13-15). Ja, det är bara att välja och vraka bland chanserna att få träffa en hårt arbetande författare (det går också bra att beställa Jag letar efter halsband och andra böcker direkt av mej, jb23@spray.se).

No comments: